Llibres i cafè

Ahir diumenge 25 de novembre va finalitzar el saló del llibre després de cinc dies d’activitat.
M’hagués agradat anar-hi però me’n vaig assabentar massa tard. Snif, snif.
Els llibres són una altra de les meves addiccions i em fa molta ràbia perdre’m aquest tipus d’actes. Ara bé també cal tenir en compte que el dia té un nombre reduït d’hores i que no podem arribar a tot per molt que siguem capaces de dur a terme més de dues tasques al mateix temps. La barrera espai-temps encara no la podem controlar.
M’ho hauré d’anotar a l’agenda per no oblidar-me’m l’any vinent.
Aquest matí per treure’m el mal gust de la no visita he fet una volteta per la pàgina web i he trobat una cosa deliciosa: una marca de cafè italiana ILLY ens porta el cafè mentre gaudim d’un magnífic llibre. Molt temptador realment!

Deixa un comentari

