Calma d’agost

Fa molts i molts dies que no us dic res, us trobava a faltar. Són tres quarts de vuit del matí, diumenge, la ciutat encara dorm, la fresca es deixa notar. Tinc un suc de taronja a l’abast de la mà. Vaig bebent. Encara no he esmorzat. La meva petita juganera ja s’ha pres el seu biberó i ben  aviat tornarà a caure rendida en el món dels somnis.

Aquest darrer més ha estat força accelerat. La meva tornada al món laboral i la logística familiar gairebé no m’han deixat temps per escriure, han estat dies una mica caòtics, la desorganització temporal ha fet acte de presencia a casa nostra. A partir d’avui però, coincidint amb l’arribada de l’agost, com podeu veure,  ja estic començant a trobar aquests moments de calma i reflexió personals i, mica en mica, pas a pas, entre tots anirem establint aquesta rutina que, en el fons és la que ens dóna la seguretat de que tot continuarà igual i ens permetrà tenir un control del nostre temps.

Bones vacances!

Anuncis

Deixa un comentari

