Posa flors i alegria a la teva vida

És dilluns fa un dia rúfol i sóc feliç. Amb el meu vestit de colors i l’alegria al cor m’he proposat  transmetre aquesta felicitat  a la gent que m’envolta i que es va creuant a la meva vida dia rera dia.

I aquest bon propòsit bé al cas perquè fa masses dies que veig que hi ha gent al meu entorn que els falta un toc d’alegria, tendresa, empatia i un ram de flors sobre la taula. Gent que viuen incomunicats dins dels seus telèfons i lligats per les seves agendes; persones que transmeten vibracions negatives perquè en el fons la seva vida no és plena, persones que ho tenen tot però els hi manca tot allò que els fa feliços.

No pretenc salvar a ningú ni treure a ningú del pou de la incomunicació i la frustració personal. Tan sols vull fer encomanadissa la meva alegria per viure cada dia com un regal, per veure el sol encara que no hi sigui, per gaudir de la mirada d’un infant i arrencar un somriure a aquell persona que amb sinceritat et mira de fit a fit.

 

Deixa un comentari

