Activitat nocturna

Són les onze de la nit. Mentre estic escrivint aquest post el meu cap i el meu cos bullen d’activitat. Per una banda estic acabant de planxar la roba que em vull posar al matí, per l’altra engego  a  rentadora amb roba fosca  al mateix temps que rento plats i cuino el que serà el meu dinar de demà. Vull arribar a fer el que m’he plantejat per aquest vespre, per això també he tancat la televisió, que em distreu inútilment, i  em poso una emissora  d’aquestes nostàlgiques que et transporten a èpoques que ja han passat i que recordo amb un gust agredolç; pel que fou i ja no és i pel que començà a ser i ha esdevingut la realitat que estic vivint.

Aquest escrit és un petit homenatge a totes les mares, a les dones que vivim en família o en parella, a totes aquelles que no acabem mai la feina perquè tan sols tenim dues mans, dues cames i un cap, a nosaltres que sabem treure partit d’aquestes  hores de nit, quan la ciutat ja reposa i la calma envaeix casa nostra.

La nit, com m’agrada la nit! A aquestes hores el temps passa més lent, puc fer, desfer, pensar, repensar, llegir i escriure, la vida té un altre tempo. I malgrat la son em posseeix a vegades sempre trobo el meu moment de solitud i reflexió del dia per fer balanç i donar gràcies per tot el que han tingut de positiu les últimes vint-i-quatre hores.

Treballant de nit

Deixa un comentari

