El meu nen no menja

Ja fa  més de sis anys que el Carlos Gonzàlez va escriure aquest llibre. Jo tot just l’he descobert fa unes setmanes i podria afirmar amb contundència que és un llibre de capçalera per a totes les mares i pares que en algun moment ens hem amoïnat més del compte per la poca gana dels nostres fills . També el recomano a les àvies, que són les que amb més amor ajuden a crear-nos confusió als que cada dia estem al peu del canó.

És un llibre àgil, fàcil de llegir, clar , concís i planer que permet entendre els comportaments dels infants davant del plat o la cullera i ens apropa un xic més a la seva realitat alimentària.

Com tots els llibres del Carlos González és un bàlsam, tranquil·litza i et posa les coses fàcils, malgrat la nostra vida tant poc donada al cultiu de la paciència.

Anuncis

2 responses to “El meu nen no menja

  1. Jo per sort no m’he topat amb aquest problema, però a una bona amiga li va ser de gran utilitat.

    T’acabo de descobrir i t’aniré seguint.

    Una abraçada!

Deixa un comentari

