Fent balanç

Habitació a les fosques. Tan sols la llum vermella de l’endoll com  a testimoni. Asseguda al costat del llit d’ella, fent-li companyia. Ordinador en mà, idees en ment i dits que no paren de teclejar. La sentor del brou ha començat a traspuar per sota de la porta de la cuina i jo ja el sento. I ella que no para de moure’s, sembla que li costa dormir, cal tenir paciència, ha de tornar a agafar el son, mentrestant jo vaig escrivint.  Li molestarà el clec, clec del teclat? Bona nit filleta, que dormis de gust. Me’n vaig a navegar, em vaig a submergir en la lectura d’un post recent espremut. Les hores de nit són productives, hi ha silenci, la calma va farcint l’espai mica en mica,  les ments que encara estan despertes  fan balanç de la jornada, el teclat l’absorbeix, el “Good night” dels Beatles ara, seria perfecte.

Anuncis

Deixa un comentari

