Tot esperant el metro

andana

Fa tot just deu minuts que he sortit d’un congrés sobre Alimentació Viva i Conscient. He estat durant sis hores escoltant experiències vitals, consells sobre alimentació, visions de la vida, emocions, estudis científics, coneixements diversos…

I aquí em teniu asseguda a l’andana del metro esperant el meu tren, el que em portarà a l’estació on faig el transbordament per anar cap a casa. I quan hi arribi començaré a integrar totes aquestes paraules  i sensacions viscudes. Ara mateix, però, em resulta complicat desgranar tot el què ha arribat a entrar per les meves orelles. I sort que només hi he estat avui perquè, de fet, el congrés va començar ahir. Us imagineu quin garbuix mental que tindria si hagués vingut tots dos dies? I no nego el seu interès, no, senzillament vull fer-vos entendre que la càrrega d’informació seria del doble i desgranar-la per analitzar-la, comprendre-la i integrar-la  a la meva vida em comportaria dues vegades més de temps.

Aquests congressos són ben divertits ja que a part d’aprendre molt amb les ponències, hom resta ben entretingut mirant les reaccions dels assistents. Un que menja d’amagat, l’altre que s’aixeca de mal d’esquena, una altra que està tipa d’escoltar, una que fa fotos de les diapositives i veu la conferència a través de la seva càmara. Una  que tus, un altre que riu i dos més enllà que no paren de xerrar. També m’he adonat que hi ha conferenciants que capten l’atenció des del primer moment i la mantenen fins al final de la xerrada; t’hipnotitzen amb les seves paraules, la seva exposició, el seu moviment. D’altra banda hi ha ponents que es limiten a donar informació, sense interpretar-la, avorreixen, cansen, deixen d’interessar  i aleshores la gent desconnecta, es comença a moure i finalment s’aixeca.

Sigui com sigui jo crec que he après molt avui,  he passat un dia agradable en companyia d’una bona amiga i torno a casa amb ganes d’explicar-vos-ho.

Mireu, això d’anar de congressos té el seu què, a banda de la informació adquirida, tens l’oportunitat d’aprofundir en el comportament humà.

Anuncis

Deixa un comentari

