El sol de s’horabaixa

Hem arribat a casa d’hora. El sol encara entra amb força, hi ha una claror preciosa. És per aquest motiu que varem escollir aquest pis orientat al sud-oest, volíem llum de tarda.

Ara que els dies ja es comencen a allargar fruïm fins tard d’aquesta claror tan exquisida que pinta el menjador i les diferents estances de colors càlids que em conviden a prendre una infusió, agafar un llibre i submergir-m’hi fins que els llums del carrer s’encenen, instant en què m’adono que ja no puc continuar llegint i m’aturo. Mandrosament m’aixeco i me’n vaig a fer el sopar per quu sento que la panxa ja comença a fer rau rau.

M’agraden les tardes tranquiles i lluminoses a casa, quan tornem de l’escola, amb la meva filla que corre d’un costat a l’altre; ara llegeix, ara dibuixa, ara patina, ara plora perquè ha caigut.

M’agraden  aquests moments que se’ns regalen cada dia, m’encanten aquests instants senzills que ens ajuden a valorar la bellesa del dia a dia i la comoditat de les nostres vides. Gràcies

windows and sun

Deixa un comentari

