Knitting o fer mitja. Reading o llegir.

Ara m’ha picat per aquí. Teixir em relaxa. Crear del no res amb l’ajuda unes agulles i un fil de llana m’enriqueix profundament. Em sento tant bé quan acabo una peça !

Us presento la meva segona creació (la primera, una bufanda).

Eulàlia's cap

Així mateix també us presento un llibre d’agradable lectura, amable, lleuger, sobre les relacions humanes entre dones i aquest anar teixint la vida cada dia. Passareu molt bona estona. El Club de los Viernes de la Kate Jacobs.

El Club de los viernes

He de confessar-vos que després de llegir-lo em van venir unes ganes terribles de fer un club de divendres. Algú s’hi apunta?  Contacteu-me:  elplaerdemenjarbeisa@gmail.com

Deixa un comentari

